နာမည္ေက်ာ္မ်ား၊ ႏုိ္င္ငံေရးသမားမ်ားႏွင့္ ကုမၸဏီမ်ားအေနျဖင့္
ယေန႔ေခတ္တြင္ လူမႈကြန္ရက္မ်ားႏွင့္ ဘေလာ့မ်ားကို ၾကားခံ မီဒီယာအျဖစ္
အသံုးျပဳမႈမ်ားျပားလာပါသည္။ ထို႔အတြက္ Facebook က ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ကတည္းက ျဖန္႔ခ်ီေပးခဲ့ၿပီး စိတ္ကူးအေတြးမ်ားကို ခ်ျပႏုိင္သည့္ Notes
စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကို မြမ္းမံေနပါသည္။
Facebook က လူအနည္းငယ္ျဖင့္ အဆိုပါ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကို
စမ္းသပ္လွ်က္ရွိၿပီး Yahoo ၏ Tumblr ႏွင့္ Medium တို႔ကို ယွဥ္ၿပိဳင္ရန္
ရည္ရြယ္ေနပါသည္။ Facebook မွ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူတစ္ေယာက္က Facebook တြင္
ရွည္လ်ားေသာ စာသားမ်ားကို ဖန္တီးႏုိင္ဖို႔ လြယ္ကူေစရန္ Notes ကို
အဆင့္ျမွင့္ေနသည္ဟု ေျပာပါသည္။
ယခင္ကမူ Facebook ၏ Notes သည္ အျခား ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကဲ့သို႔
ပံုပန္းသြင္ျပင္အရ စြဲေဆာင္မႈမရွိသျဖင့္ အသံုးျပဳသူနည္းပါးၿပီး ကုမၸဏီကလည္း
အဆိုပါ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ကို လ်စ္လ်ဴရႈထားသည္မွာ ၾကာၿပီ ျဖစ္သည္။ ထို႔အတြက္
Facebook က Notes ကို စြဲေဆာင္မႈရွိေစရန္ ျပင္ဆင္ၿပီး
စြမ္းေဆာင္ခ်က္မ်ားစြာ ထည့္သြင္းရန္ ႀကိဳးစားေနေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
(Digital life journal)
0 comments:
Post a Comment